چه می توانیم بکنیم به امتناع از پیوند کلیه در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه می توانیم بکنیم به امتناع از پیوند کلیه در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

برای مرحله 3 بیماری مزمن (بیماری مزمن کلیه) بیماران، آنها را در یک زمان کلیدی هستند. از یک طرف، آنها ممکن است به زندگی عادی با یک درمان موثر بازگشت. از سوی دیگر، بیماری مزمن کلیه را به نارسایی کلیه به سرعت توسعه. علاوه بر، آن سخت است برای پیدا کردن یک تطابق و کلیه سالم به جای یکی از آسیب دیده است. به طوری که، آنچه می تواند بیماران CKD که در مرحله 3 انجام دهید به امتناع پیوند کلیه است؟
به طور کلی، آن را دشوار است به درمان بیماری مزمن کلیه به عنوان ما به طور کامل پاکسازی پاتوژنز بیماری مزمن کلیه است. به عنوان یک ماده در واقع، کلیه ذره ذره برای سالهای زیادی مجروح، اما اکثر بیماران CKD تواند را پیدا کند بیمار با بیماری مزمن کلیه است تا زمانی که علائم سری که به معنی کلیه به شدت آسیب دیده است خود. بنابراین، آیا ما باید پیوند کلیه در گذشته یا خیر.
آیا تا به حال در مورد طب چینی است که قادر به جلوگیری، تشخیص و درمان بیماری های از ریشه شنیده؟ البته، آن را نیز می توانید به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه تا حدی اصلاح.
طب چینی شامل فتیلهگذاری، سلول های بنیادی، پا حمام، چرخه درمان، داغ فشرده درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و غیره. مهم این است که درمان برای درمان بیماران استفاده می شود بستگی به شرایط بیماری بیماران.
آیا شما تعجب که چگونه طب چینی کار می کند برای درمان بیماران؟
با توجه به نظریه سنتی طب چینی، این درمان می تواند رگ های خونی بزرگ، ترویج گردش خون، از بین بردن مواد مضر، برطرف کردن استاز خون، تمیز کردن التهاب، بهبود توانایی خود بازیابی، ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه، و غیره .
هنگامی که عملکرد کلیه بازسازی شده است، بیماران پیوند کلیه و جلوگیری از یک زندگی بهتر.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای کمک به بیماران CKD مرحله 3 رد پیوند کلیه، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: